PERİ KIZIM

19:57:00


Yemyeşil ormanda şırıl şırıl akan derenin kenarında,sadece ay ışığının aydınlattığı bir gecede açık mavi elbisesinin içinde bir peri kızı gibi süzülüyordu. Gözleri çakmak çakmakdı. Zaman zaman başını göğe kaldırdığında ay ışığı parıldıyordu gözlerinde. Mütebessim bir halde ürkek adımlarla yürüyordu ormanın içine doğru.
Koşuşturdu biraz çimlerde,pamuktan yumuşak ayaklarını suya değdirdi bir ara. Kalbime dokundu zannettim...
Güldü,güneş açtı gece vakti.
 Dilinde bir türkü mırıldanmaya başladı,sanki bülbül ağıt yaktı güle. Öyle naifti sesi...
Her şeyden habersiz kayboldu karanlıkta. Bense kalbimde,gözlerimde,ruhumda onun aşkı ile son kez söndürdüm sigaramı.
Tövbe ettim,içmemeleydim bir daha o mereti. Daha çok yaşamam lazımdı,daha uzun... Tekrar tekrar görmek için peri kızımı.
Evimin balkonunda her akşam aynı yerde bekledim onu. Her akşam aynı güzellikte geçip gitti yüreğimden. Onu gördüğümde hissettiklerimi defterime not ediyordum,olur da bir gün eline ulaşır ümidiyle. Ne derenin sesi ne ormanın güzelliği ne de gecenin huzuru umrumda olmuyordu o güldüğünde.
İstisnasız her akşam aynı yerden süzülüp gitti peri kızım bense bıkmadan usanmadan onu izledim...
Beni hiçbir zaman sevmeyeceğini bile bile adeta bedenime yapışmış sandalyemde hep onu sevdim ben. O ise her şeyden habersiz...
Kim ne yapsındı ayakları tutmayan,sakat bir şairi. Belki diyorum bazen; "varsın ayakların sakat olsun yeter ki yüreğin sakat olmasın" der sarılıverir bana...
Sonra derin bir ah çektim,içim yandı. Sustum...

Bunları da Beğenebilirsin

8 yorum

  1. Peri kızı mı olmalı? Yoksa balkonda oturan Adam mı? Karar vermedim zira sevmek en güzeli Adam'ın yerinde olmak en güzeli.. Kaldırabılene..

    YanıtlaSil
  2. Ne hoş:)Yarım kalmış masal tadında.Neler hissettirmiş kim bilir peri kızı ona. Kaleminize sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Şairin her türlüsü sevilir ki :)

    YanıtlaSil
  4. Harika bir tınısı var insanı sarıp sarmalıyor :)

    YanıtlaSil
  5. Naif duyguları anlatan naif bir yazı. Çok sevdim. Yüklediğiniz müzik ise harika. Yüreğime işledi doğrusu.

    YanıtlaSil
  6. Cok güzel bir yazı olmus cok naif zarif gercekten kaleminize sağlık 😊

    YanıtlaSil