Bir Âh'lık Şiir

21:14:00


Ölümden önceki sıcaklık hakimdi tenine
Biraz sonra soğuyacak gibi sanki.
Sımsıkı sarmıştı beni hayat
uçurumun kenarındaydık.
Bir adım ötesi yokluk mu 
Yahut varlık mı belirsiz.
Ne kal diyordu ne de git
Ne büsbütün içindeydim hayatın 
Ne de tam dışında...
istediğim Ölüm müydü yoksa
ölümsüzlük mü?
Uçmak isterdim aslında
Ervahı ezelden beri
Bıraksa hayat beni boşluğa 
Kanat çırpabilir miydim semaya?
Bir ah diyorum ah...
Dilimde söylenmemiş sözler 
Defterimde yazılmamış satırlar
Miras kalsın insanlığa
Hayat bırak beni uçup gideyim Tanrı'ya.


Bunları da Beğenebilirsin

6 yorum

  1. Gerçekten bir ah'lık bir şiirmiş.Bazen ben de hayatın ne içinde ne de dışında hissediyorum kendimi.O zaman geliyor bir ah vakti.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Hayatın toplamı bir "ah!"değil mi aslında. Hepimiz zaman zaman bu duyguyu yaşıyoruz. Sizin mi bu mısralar?Şairini belirtmemişsiniz.

    YanıtlaSil
  3. Güzel yorumlarınıza teşekkür ederim. Evet efendim bana ait bu satırlar :)

    YanıtlaSil
  4. Off be Berika..:) Yaktın beni valla. Çok beğendim cidden. Kalemine sağlık kuzum 💋

    YanıtlaSil