Hayat Akıp Gidiyor

16:16:00


Özledim buraları,sizleri doğrusu..
Daha önceleri evlilik Arefesi nedeniyle bir hayli yoğun olduğumdan çok fazla zaman ayıramıyordum buralara. Şimdide yeni evlenmiş olduğumdan dolayı davetten davete koşuyorum.  Hiç bir zaman pembik,kurdele ile sunumlar yapan,kocişini anlatıp duran bir gelin olmadım olamam da ama yemek davetlerine de Hayır diyemem tabiki :) Eşimin akrabaları ile kaynaşma fırsatı oluyor bu davetler...
Bi yandan iş arıyorum( Arapça öğretmeni için uygun iş bilenler yoruma yazsın ☺),ev de koşturuyorum derken insan bir türlü içini dökemiyor Şuralara :(
Yazmaya,okumaya şiire,edebiyata sevdalı birisi olarak zoruma gidiyor bunlar ama ah bu hayat telaşesi dediğimiz şey yok mu! Kimi zaman büsbütün insanı kendinden bile kopariyor. Lakin tek kullandığım sosyal medya hesabı olan instagram da buraya göre birazcık daha aktifim. Anlık hikayeleri ve fotoğrafları orada paylaşmak daha hızlı ve pratik oluyor. Beni takip etmeyip de takip etmek isteyen var ise,Nerede ne yapıyor bir bakalım diyenler varsa sizi orada bekliyor olacağım ☺
İnstagram hesabimi buraya bırakıyorum gelmek isteyenler için :)

Bu arada bir youtube kanalımda var hatirlatayim dedim. Şiirlerimi okuyup paylaşıyorum...

Bu akşam yine bir davet var oraya gideceğim. Böyle bi yaşamdan bir şiir çıkar mı bilinmez ama ilham geldikçe yazmaya devam edeceğim ☺
KUCAK DOLUSU SEVGİLER❤

Bunları da Beğenebilirsin

11 yorum

  1. Hahahaaaa sen bu koşturmaya bir de çocuk ekle bakalım :) Süper eğlenceli oluyor o zaman koşturmalar :)

    YanıtlaSil
  2. Biz de özlemiştik sizi. İnsanın hayatında telaşeler hiç bitmiyor.Koşturmacalarımız olsun da yeterki ağız tadımız bozulmasın.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Yeşimle Her Telden: Yaa düşünmek istemiyorum :D :D
    Ebemkuşağı:Ne güzel söylediniz amin amin amin :) Rabbim böyle telaşlar sıkıntılar versin. Bin şükür halimize :)
    Öpüyorum ikinizide ❤

    YanıtlaSil
  4. ahhh Berika'm biz seni daha çok özledik. Her şey düzene binince bekliyoruz yazılarını. Meraklardayız.

    YanıtlaSil
  5. Tatlı koşuşturmalar bunlar olsa gerek :)) Huzurun eksilmesin..

    YanıtlaSil
  6. instada keyifle izliyom seni yaaa :) baksana, internette arapça çeviri için de bir araştırma yapsana, çeviri şirketlerine forumlara filan yaz yanii, iş bulabilirsin, çeviri işi, belkilim :)

    YanıtlaSil
  7. Deepciğim teşekkür ederim :) Bu önerini hemen dikkate alacağım ❤

    YanıtlaSil
  8. Tatlı telaşeler bunlar.. Bu günlerin de tadını çıkar.. Hayat hep güzel şeyler getirsin. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. güzel keyifli telaşeler tadını keyfini çıkar canım benim Rabbım sana güzellikler nasip etsin inşallah Dilerim gönlüne göre iş bulursun inşallah canım benim seviyorum seni sevgiler :)

    YanıtlaSil