Nerelerdeydin?

09:18:00


Merhabalar;
Sevgili okur bir süredir sizlerle bu platformda bir araya gelemedik. Malum düğünüm vardı sonrasında balayı derken  yazmaya fırsat bulamadım. Kendimi yazmayınca eksik hissedenlerdenim,yazdıkça hafifliyorum ve kendimi buluyorum sanki :)

Yediğin içtiğin senin olsun,balayında nereye gittin gelin hanım diyenleriniz varsa biraz bahsedeyim değil mi? :)
Eşimle balayı için tercihimiz Güzel atlar diyarı Kapadokya oldu. Bir çok ülke ve şehir düşündük ama en sonunda burada karar kıldık. iyi ki gitmişiz dediğimiz bir tatil oldu doğrusu. Aksaray'a bağlı Güzelyurt(Gelveri) ilçesinde  muhteşem bir konakta misafir olduk. Ortam son derece doğal ve tarih doluydu.
Yeraltı şehirleri, Roma dönemlerinden kalma kiliseler,evler hepsi çok etkileyiciydi.
Konakladığımız yerde ayarlanılan tur ile Kapadokya bölgesinin her yerini gezdik. 
Ürgüp,Göreme,Avanos,Güvercinlik Vadisi,Ihlara vadisi,Peri Bacaları,Asmalı Konak ve daha neler neler :) Dolu dolu bir tatil oldu. Gezdik;gördük,öğrendik,eğlendik,tat aldık,yaşadık...









Bunları da Beğenebilirsin

9 yorum

  1. Mutluluklar diliyorum. Balayı için de çok güzel bir yer seçmişsiniz. Benim de görmek istediğim yerlerden biri.
    Sevgiyle kalın. Hep mutlu olun.

    YanıtlaSil
  2. Canm Allah mutlu mesut etsin.Evliliginizi hayrli kılsın insallah 💕😄 kapadokyayi bende cok merak ediyorum.Ama gidemedim hala.Resimler muhtesem ckmis.özellikle parmagnla tuttuguna bayldim 😀

    YanıtlaSil
  3. Mutluluğunuz bir ömür daim olsunn :)) Bize de güzel bir fotoğraf ziyafeti oldu, teşekkürler.. :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de nerelerdesiniz diye merak ediyordum.Meğer Kapadokya tatilindeymişiniz.Size mutluluklar diliyorum.Umarım mutluluğunuz ömür boyu sürer.Bizim de gitmek isteyip de bir türlü gidemediğimiz yer Kapadokya.Şimdi daha da gidesim geldi.:)

    YanıtlaSil
  5. Kapadokya çok güzel ama resimlerde orada kalmak bana nedense biraz ürkütücü geliyor :/

    YanıtlaSil
  6. Tekrar hayırlı olsun!
    Mutluluğunuz daim olsun ve HOŞGELDİN :)))

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Berika
    Şeyma ile zamanları anlaşıp mı evlendiniz yav. (okuyucu çok gülüyor) ya kızma nolursun ama hepiniz evleniyorsunuz kıskanıyorum ben yaa.
    Mutluluklar dilerim bir ömür boyu size.

    YanıtlaSil
  8. Kapadokyanı çox duydum mən də və çox maraqlıdır mənim üçün o yerlər. İnşallah Rəbbim gedib görməyi nəsib edər. Gözəl bir yer seçmisiniz. Rəsmlərinlə bir az daha şahid oldum gözəlliyinə. Hələ o Asmalı Konak... Ordamı çəkilmiş? Təsiri hələ də üzərimdə qalan bir dizidir o :) Sevgilər.

    YanıtlaSil