Heyecanlar Lezzet Katar Hayata

22:59:00


Herkese merhabalar;

Bir süredir bilgisayarımın başına geçip  blogceğizime bir şeyler yazamadım affedin n'olur.
Bilenler bilir düğünüme bir kaç hafta kaldı epey yoğun ve yorgunum bu aralar :)
Düğün heyecanı ve telaşı derken, Allah'a hamd olsun bir başka heyecan daha  sardı beni.
Gökkuşağı Gazetesinde yazılarımı paylaştığımdan daha önce bahsetmiştim.
 Okumak isterseniz buradan alayım sizi :)
Gökkuşağı Gazetesi ailesi olarak hepimizin ortak bir isteği vardı. Elbette ki bir gazete çıkartmak.Yani internet sitesi üzerinde kalmayıp, insanların kağıda dokunarak, beğendiği şeylerin altını çizerek okumanın keyfini sürmelerini istiyorduk. Sonunda bu arzumuz gerçek oldu. Maddi yetersizliklere rağmen gazetemiz basıldı ve artık yayın hayatına hazır :) Kırtasiyenizden,bakkalınızdan,marketinizden,kitabevinizden ısrarla isteyiniz :)
iki ayda bir yayınlanacak,sadece ve sadece 3 lira olan, hiçbir siyasi amaç gütmeyen ve tek derdi edebiyat olan nadide gazetemize desteklerinizi bekleriz :))
Sloganımız belli;

"Kimselere bir şey demek için değil, kendi susuzluğumuz, yangınlığımız için yazıyoruz."

(AHMED ARİF)

Edebiyat sever tüm dostların elinden düşüremeyecekleri yepyeni gazetesi hayırlı uğurlu olsun efendim :)

DİPNOT: Gazetemizi Erzurum da Üniversite Kitabevinden,inşirah sahaftan ve birçok yerden temin edebilirsiniz. Onun dışındaki iller için Gökkuşağı Gazetesi insatgram hesabından arkadaşlara ulaşıp bilgi alabilirsiniz. Benim instagram hesabım yok ben nasıl bilgi alacağım derseniz  gokkusagigazetesi@hotmail.com adresine mail atarsanız arkadaşlar size dönüş yapacaklardır :)

ŞİMDİLİK GÜZEL KALSIN HER ŞEY VE HERKES :)

Bunları da Beğenebilirsin

8 yorum

  1. Hadi hayırlısı bakalım. Gözünüz aydın. Umarım daimi olur...

    YanıtlaSil
  2. Rabbim kolaylıklar canım benim İstanbul da varsa alırız destek oluruz söz konusu edebiyatsa her türlü desteği yaparız yolu bahtı açık olan inşallah güzel yerlere gelir sevgiler canım benim 😁😊

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun kardeşim :) her bir okurun elinde olması dileğiyle :))

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı ve uzun soluklu olmasını dilerim. Umarım her yere ulaşır.Herkesin emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Güzel ve içten yorumlarınız için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  6. Gazetede yazıyor olmanıza çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  7. Hadi hayrli olsun gani gani satın daha sonra çoook paraniz olsun yine gazete cikarin yine satin insallah 😁💕

    YanıtlaSil