HEYECAN / BU SESE KULAK VERİN

23:46:00

koray hacıosmanoğlu ile ilgili görsel sonucu
Bir süredir buralarda değilim,sanırım düğün telaşı bitene kadar da blogumla yeterince ilgilenemeyeceğim. Bugün sizlere yepyeni bir albümden bahsetmek için buradayım :)

Sevgili arkadaşım,kadim dostum,lise arakdaşım Emine'nin ağabeyi Koray ağabeyimiz bugün yani 24 Mart 2017 de mis gibi bir albüm ile merhaba dedi müzik severlere. Koray ağabeyimiz taaa yıllar evvelinden bu işe gönül vermiş,emek etmiş birisidir.Ben 14 senedir şahidim bu gayrete tabi ki bunun öncesi de var... Hayallerinin peşinden koşmak diye buna denir sanırım. Azmetti ve sonunda Gar Müzik etiketi ile Heyecan isimli albümünü çıkarttı. Bende naçizane kadim dostumun ağabeyine buradan destek vermek istedim. Umarım sizde dinleyince beğenir ve bol bol dinlersiniz :) Hakikaten bütün şarkıların ayrı ayrı çok farklı tatları var....
TEBRİKLER KORAY HACIOSMANOĞLU
İlk albüm "Heyecan"ı... 9 Şarkıdan oluşan HEYECAN adlı albümde klip çekilen şarkının adı: ayın 24’ü. Mart ayının 24’ün de  yayınlanacak olan albüm, tüm digital platformlarda ve D&R’lar da yer alacak.

Fotoğraf: @nadirozkan
#koray #haciosmanoglu #izmit #korayhaciosmanoglu #heyecan #album #müzik #ayın24ü #müzisyen #kocaeli #yenialbum #osmaniye #music #genre #song #songs #bestsong #photooftheday #repeat #listentothis #goodmusic #instamusic #garmuzik





Bunları da Beğenebilirsin

10 yorum

  1. Ne kadar kaliteli ve titiz bir calisma..sesin rengi,derinligi gecemi güzelleştirdi özellikle Kolonya çiçekleri şarkısını çok hoş buldum odamda pencerede oturup geceyi seyrediyordum ki bu yayını gördüm müziği açtım,öyle güzel duyuldu ki odanın içinde bir de mumum yanıyordu bir yandan inanılmaz keyif aldım kalben başarılar dilerim .
    Az biraz Halil Sezai'yi hatırlatma da ses tonu daha yumuşak daha latif geldi bana..başarılar dilerim tekrar.💕
    Kolonya çiçeklerini bir daha dinleyebilirim şimdi❤

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun, bol dinleyiciler diliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Gayet başarılı buldum ben de. Hayırlı olsun. Başarılarının devamını diliyorum ☺️

    YanıtlaSil
  4. Yaa bende cok begendim.Azmetmesi ve sonunda basarabilmesi bir cok insan icin umut verici.Umarim bu ses hakettigi yerlere gelir 💙😊

    YanıtlaSil
  5. Heyecan, heyecan verici olmuş.Güzel bir ses ve güzel yorumlama...Söyleyenin emeğine sizin de desteğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Burada arada semı de gormek mutluluk verıyor 😊 Agabeyın sesı de dınlenılmeye deger

    YanıtlaSil
  7. Kadim arkadaşlık her yerde. Blog sayfalarında :)

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel bir ses sakin ve dinlendirici bir sesi var gerçekten Bende Kolonya çiçeklerini sevdim :) Bol bol dinleyicileri olsun inşallah başarıları daim olsun inşallah hak ettiği yerlere gelir Sevgiler canım benim güzel yüreklim :)

    YanıtlaSil
  9. Değişik bir tarzı var. Sakinleştirici,bir o kadar gizliden gizliye laf sokar gibi😀. Sevdim biliyormusun... hiç soru sormadan cevap bile almadannnn diye giden bir melodi,bende farklı duygular yarattı. Teşekkürler böyle güzel sanatçıları tanımamiza olanak sağladığın için cnm.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba bloğunuzu tesadüfen gördüm ve katıldım, ben de beklerim :))bugün yeni bir çekiliş de başlattım umarım ona da katılma imkanının olur sevgiler.. http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil