Yeni bir soluk Gökkuşağı Gazetesi

20:49:00

gökkuşağı gazetesi ile ilgili görsel sonucu
Merhabalar;
Sizleri edebiyata dair yepyeni bir gazete ile tanıştırmak istiyorum. Evvela benim tanışma hikayemden bahsedeyim ne dersiniz? 
Bilindiği üzere naçizane şiirler,denemeler,öyküler yazmaya çalışan bir garip insancığım. Bundan dolayı bu alanda daha iyi şeyler başarıp,daha iyi yerlere gelmek istiyorum.Bu istek ve arzularımın had safhada olduğu sıralarda tesadüfen internette karşıma Gökkuşağı Gazetesi çıktı. İletişime geçtim,yazmak istediğimi bildirdim. Blogumu incelediklerini ve beni de bu ailenin içinde görmek istediklerini belirttiler. Çok memnun oldum. Şimdi bu gazetenin yazı işleriyle iştigal etmekteyim aynı zamanda yazdığım yazıları ve şiirleri yayınlayacağım. Sizi de bu güzel gazeteye davet etsem gelir misiniz? Sevgili edebiyat severler okunası güzel şeyler var...
gökkuşağı gazetesi ile ilgili görsel sonucu

İlk paylaştığım şiiri de buraya bırakıyorum haydi buyurun gelin efendim :)
Dileyenler okuyucu köşesi kısmından paylaşılmasını istedikleri yazıları bize yollayabilirler...

GÜZELLİKLE KALIN SEVGİLİ OKUR,VAR OLUN...

gökkuşağı gazetesi ile ilgili görsel sonucu

Bunları da Beğenebilirsin

16 yorum

  1. Öncelikle senı tebrık ederım berıkacıgım, hayırlı olsun.. Gazeteye de hemen ugrayacagız

    YanıtlaSil
  2. Başarılar dilerim Berika hanım. Sırf sizin hatrınız için uğrayacağım :)

    YanıtlaSil
  3. Davete İcap etmek gerek dimi ama :)) Hayırlı uğurlu olsun inşallah canım benim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel bir gelişme bu❤
    Elbette ve seve seve geliriz hem de hemen..başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  5. Hayrli olsunnn :) okudum o güzel şiirini ancak giriş yapmadan yorum yapılmıyormus.Benimde çok vaktim yoktu bare burdan yorum yapayım dedim.:)

    Hadi bismillahhh devamıda gelsin insallah :)

    YanıtlaSil
  6. Gazete gerçekten gökkuşağı gibi.. Edebiyat kokan bir yere rastladım içine girdiğimde.Buna vesile olduğunuz için teşekkür ederim.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Yorum yazdım bile, çok mutlu oldum canımya duygulandım hatta insan gerçekten istiyince olabiliyormuş bir bakmışsın kitapta çukartmışsın, hep böyle devam et.

    YanıtlaSil
  8. Gözəl addımınız üçün təbriklər. Uğurlarınız daim olsun inşallah. Bizi də belə gözəl bir qəzetlə tanış etdiyiniz üçün təşıkkürlər. Ziyarət etdim, şeirinizi də oxudum. Çox gözə olmuş. Qələminizə sağlıq. Sevgilər.

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel dostlar biriktirmişim ben böyle. Hepinize tek tek teşekkür ederim güzel yorumlarınız eksik olmasın. Kocaman sevgiler hepinize ☺❤

    YanıtlaSil
  10. Hyırlı olsun canımm.. Gerçekten beğeniyorum şiirlerini..;)

    YanıtlaSil
  11. Şiirinize de okudum, çok güzel. Gerçekten bazı adımlar geç olmadan atılmalı. Siz çok güzel bir adım atmışsınız, yolunuz ve kalbiniz açık olsun. Sevgiler...:))

    YanıtlaSil
  12. Hayırlı, uğurlu olsun. Dileğim: İstediklerinize ulaşmanız. Eminim ulaşıp daha da ileriye adım atacaksınız. başarılarınızın devamını dilerim. Kolaylıklar dileğimle hoşça kalın.

    YanıtlaSil
  13. oleeey kutlarıım okuruz tabii. ben de şimdi bloga "öykü gazetesi" ni yazıyodum :)

    YanıtlaSil
  14. Tebrir ederim. Hayırlı uğurlu olsun. Şiirini okudum ve beğendim. İnşallah kitap projesi de hayata geçer. Sponsor da bulursun. Hatta bir radyoda bile edebiyat şiir çalışması da yapabilirsin. İstişari anlamda bizimle paylaşırsan sevinirim. Bir katkımız olursa da mutlu oluruz.

    YanıtlaSil