#MİM / Hayaller hayaller!

01:10:00


Herkese yeniden merhabalar dostlar!
Yine yeni yeniden bir mim ile karşınızda olmak mutluluk verici. Mimlenmeyi pek bi seviyorum efendim. Beni mimleyen arkadaşın beni unutmadığını bilmek güzel bir duygu vesselam :)
Şimdi lafı çok uzatmadan Sevgili Lila'nın Güncesi'nin davetine icabet edelim öyleyse...

1. Hayal kurmaktan hoşlandığınız yer ya da zaman dilimi var mı?
Zamanında çok hayalperest bir insan idim. O zamanlar her an her yerde hayal kurabilme potansiyeline sahiptim. Şimdilerde ise bir denizi, karşı dağlarda ki ormanı veya gökyüzünü seyrederek hayal kuruyorum...

2. En çok neyin hayalini kurarsınız?
Bu aralar hayalini kurduğum şey yakın zamanda olacak olan atama. Dualar ederek dalıyorum hayallere Allahım inşallah olur diye diye (Bu konuda dualarınızı ve güzel enerjilerinizi bana doğru yollarsanız nasıl sevindirirsiniz beni) 
En çok hayalini kurduğum şey dönem dönem ihtiyaçlara gör değişiyor sanırım :) İnsanoğluyuz hayallerimiz ve isteklerimiz hiç bitmez ta ki ölene kadar... En çok hayalini kurduğum şey ise sanırım Güney Kore seyahati bi de kitap çıkartabilecek olgunluğa erişmek.

3. Şimdiye kadar çok hayalinizi gerçekleştirdiniz mi?
Taaa 5-6 yaşlarımdan beridir bir öğretmen olma hayalidir gidiyordu şükür mezun oldukta az evvelde dediğim gibi atanırsak da hani hiç fena olmaz :D Benim hayallerim hep küçük şeylerdi bu yüzden gerçekleşmesi zor olmadı Allah'a şükür. 

4. Henüz gerçekleşmemiş ama ileride gerçekleşecek dediğiniz bir hayaliniz var mı?
İz bırakan bir şair/yazar olmak (Amin) 😉🙈😍😊😊😊


Sonuç olarak hayaller-hayatlar diye bir gerçek var...
Allahım gördüğümüz günden aşağıya düşürmesin. Hakkımızda hayırlı olanı gönlümüze razı,gönlümüzde olanı da hakkımızda hayırlı eylesin...

MİMLİYORUM:
Fatofotofan
Aslıhan'ın Dünyası,
Yalnız ama özgür
Şeyda'nın Günlüğü
Destino
Büşra Gürbüz
Farklı olmak için
Kız kardeşler arasında
Neşeli Süs evim
Hikaye kalpli kadın
Bayan Hohori
(YAPMADIYSANIZ BEKLERİM)

Bunları da Beğenebilirsin

19 yorum

  1. Rabbım inşallah o güzel yüreğine göre versin inşallah en kısa zamanda atarsın Ve güzel öğrenciler yetiştirsin güzel yürekli öğretmenim :) Dilerim tüm hayallerin gerçek olur sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel hayaller bunlar.. Hayallerinin en hayırlı zamanda gerçekleşmesini diliyorum tatlım. Bana da yer verip mimlediğin için pek bir mutlu oldum. İnşallah en kısa zamanda ben de cevaplayıp blogumda paylaşacağım 😘 Sevgiler... Meltem 💝😘

    YanıtlaSil
  3. İnşallah en kısa zamanda atanırsınız...

    YanıtlaSil
  4. Hayallerinin tatlılığı❤❤ inşallah atamanda kısa zamanda gerçekleşir. Benide mime davet ettiğin için teşekkür ederim ❤❤

    YanıtlaSil
  5. Çocukların arasında nefes almak onlara bir şey öğretiken onlarla çocuk olmak bir duygu müdür öğretmen olmak bilmiyorum ama ne zaman okula gitsem büyü çocukları tek tek sevmek sarmak gelir içimden.Dilerim hayırlı huzurlu bir yere atanırsınız.Hayalsiz bir dünya düşünemiyorum bu mim çok güzel kaleminize yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Başbakan açıkladı. Yakın zamanda yirmibin öğretmen atanacakmış. İnşallah bunların içinde hayırlısıyla sizi de görürüz bir öğretmen olarak.

    YanıtlaSil
  7. Hayalperest olduk ciktik 😂 en kisa zamanda bu mim'e cewap vereceğim

    YanıtlaSil
  8. Umarım bir an önce atanırsınız Berika hanım. Ben de bekliyorum ama bu sene zor. İnşallah bir daha ki sınavda ;)

    YanıtlaSil
  9. İnşallah hayalleriniz gerçek olur.Ben de atama bekleyenlerdenim.Belkide hep birlikte atanırız.😃

    YanıtlaSil
  10. Ya severim ki seni. :) ne de guzel yazmissin boyle. :) Hayallerime bir yenisi daha eklendi, seninle birlikte bir kahve icmek ❤ veee Insallah tum hayallerin gerceklesir, insallah atanirsin. 😘

    YanıtlaSil
  11. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim hepinize :) Benim gibi atama bekleyen kardeşlerim en kısa zamanda atanırlar inşallah (amiiiiinnn) Allah herkesin gönlüne göre versin.

    YanıtlaSil
  12. Hadi bismillah dielim.Olursun insallah örtmenim örtmenim die seslenirler sanada 😃

    YanıtlaSil
  13. sevdiğimiz bir blogger mimleyince gözlerimizden kalpler çıkıyor lakin ya yapamaz da mahcup olursak diye de korkmuyor değiliz berikacım... Bir yandan da güzel şiiri dinliyoruz :) inşAllah tüm hayallerin gerçekleşir. Hayaller gerçekleşsin diye var değil mi? :)

    YanıtlaSil
  14. Allah gönlünüze göre versin tabi hayırlısını

    YanıtlaSil
  15. Cevapların öyle güzel ki :)) Mimlediğin için teşekkürler. Aslında daha önce okudum ama yazmak ancak nasip oldu. Ve yazar-şair olmak benim de hayalim. Nasıl mutlu oldum sizin de hayalinizin bu olduğunu duyunca. Sevgilerimle...:))

    YanıtlaSil
  16. Merhabalar,Soslu Badem'in blog keşif etkinliğinden geliyorum.. takibe aldım sizde takip ederseniz çok sevinirim.. :) https://diilarakaya.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  17. Hayallerine ve dualarına can-ı gönülden katılıyorum. İnşallah ataman çıkar. Nasıl güzel bir öğretmen olursun sen.. İz bırakan bir şair olacağına dair geleceğin imzalarını atıyorsun şimdiden. hayat dilediğin tüm güzellikleri çıkarsın karşına..

    YanıtlaSil
  18. Hayallerine ba-yıl-dım. En kısa zamanda atanman dileğiyle :)

    YanıtlaSil