Papatya

21:47:00


Akıntıya kürek çekmek gibi bir şeydi,
senin bu yaptığın.
İki kere iki altı eder mi hiç?
Hangi kitapta yazmış,
insanın susuz yaşayabileceği?
Neden böyle zorlaştırmaktasın işini?
Sana kapılar sonuna kadar açıkken,
Ardına bile bakmadan,
 kaçmaktır bu düpedüz.

Oysa güller uğruna,
 papatyalar çiğnenir mi hiç?
Ya gerçekten görmüyorsun, 
ya da görmezden geliyorsun...
Unutma bugünün yarını,
bu doğuşun bir de batışı var.
İş işten geçmeden,
 bir dokun papatyaya.
Göreceksin umudun olacak dünyanda...!





Bunları da Beğenebilirsin

19 yorum

  1. Güller uğruna çiğnemeden, tüm papatyalara dokunabilmek dileğiyle sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum yorumunuz için Şebnem Hanım :) Sevgiler...

      Sil
  2. Papatya kadar güzel başka bir çiçek var mıdır acaba... Gül güzeldir, herkes sever. Kimse güzel olmadığını söylemeye cesaret edemez o kadar kabul görmüştür. Ama papatyayı herkes göremez, anlayamaz. Bence de kesinlikle güller uğruna papatyaları ezmeye değmez. Kalemin dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CAN'ım benim çok teşekkür ederim.Tam da anlatmak istediğim buydu işte.O güzel kalbinden öpüyorum.Sevgiler :)

      Sil
  3. .
    Sevmeyeceğini bildiğim halde ,
    Özenle kopardığım o papatyalara acıyorum şimdi.
    En azından onlar başka baharlara umut olabilirdi...
    .
    Yazılarınız çok anlamlı efendim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için çok teşekkür ediyorum efendim...

      Sil
  4. Zor olan papatyaya dokunan o ele karşı koyamamak... İnciteceğini bile bile bir defa bir defa daha dokunmasına izin vermek.. Acıyla besleniyor yüreğimiz... Anlayacak ama iş işten çoktan geçmiş olacak.. Artık ellerini güle papatyaya değil kaktüse uzatır inşallahh:))))

    YanıtlaSil
  5. "Oysa güller uğruna,
    papatyalar çiğnenir mi hiç?"
    Blog keşif etkinliğinden geldim ve bu kısmı çok hoşuma gitti şiirinizin :)
    Blogunuzu GFC üzerinden takibe aldım, ben de beklerim :)
    dusesingunlugu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş bir paylaşımdı. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. Yorumlariniz icin cok tesekkur ediyorum cok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve şiire bayıldım benim de kitap üzerine bir blogum var bakarsanız çok sevinirim :D gulsahsaahin1.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar yürekten yazılmış sözler.çok beğendim Berika hanım daha yeni keşfettim bloğunuzu diğer yazılarınızı merakla bekliyor olacağım.

    YanıtlaSil
  10. Blog yazma konusunda oldukça başarılısın. Aynı zaman da güzel bir şiir.
    http://ucluklavye.blogspot.com.tr/ bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
  11. Papatyalar güzeldir... Papatya kokusu...

    YanıtlaSil